"FIND IT, FIX IT, LEAVE IT"

0471 30 45 99Contacteer Marthe De Saedeleir scrollbutton

Osteopathie is geen medicijn, maar een werkmiddel

divider

Marthe De Saedeleir Osteopathie in Lebbeke helpt mensen van alle leeftijden die te kampen hebben met pijn en ongemak ten gevolge van blokkades in het lichaam. Van rug-, knie- of heuppijn tot letsels geassocieerd met sport of werk. Een osteopathische behandeling is bedoeld om de beweging en mobiliteit van uw lichaam te verbeteren en u terug te brengen naar een optimale vitaliteit. Osteopathie helpt u bij:

• Rug- en nekklachten

• Hoofdpijn(en)

• Spijsverteringsproblemen

• Uitstralende pijn

• Kaakproblemen

• Sportblessures

De meerwaarde van Marthe De Saedeleir Osteopathie

divider

Marthe De Saedeleir hanteert een holistische benadering, een visie die binnen de osteopathie breed onderschreven is. Hierbij denkt ze niet allen aan letsels, maar ook aan onderlinge wisselwerking tussen het musculoskeletale systeem ( zoals spier, gewricht, ligament), het visceraal systeem en craniaal systeem. Deze holistische benadering van het lichaam onderscheidt osteopathie van andere disciplines. Marthe begrijpt de onderling verbonden structuren van het menselijk lichaam en behandelt van hieruit de oorzaak van uw aandoening. Hierdoor voorkomt ze terugkerende aandoeningen of helpt ze het risico op herval te beperken.

De voordelen van osteopathie

divider

Het is bekend dat osteopathie de bloedsomloop, het zenuwstelsel en het lymfestelsel positief beïnvloedt. Hoewel de behandelresultaten variëren, zult u een merkbare verbetering ervaren van uw beweging, algehele gezondheid en welzijn. De focus van een osteopathische behandeling is vooral gericht op het vinden van de oorzaak van uw symptomen en deze vervolgens te behandelen. Dit zal een opmerkelijk effect hebben op een aantal andere aspecten van uw gezondheid en levensstijl, zoals:

• Een verbeterde lichaamsfunctie, flexibiliteit en mobiliteit

• Een vermindering van stress en spierspanning

• Een rustiger en dieper slaappatroon dat niet onderbroken wordt door pijn

• Een verhoging van uw energieniveau, waardoor u beter functioneert en meer geniet

• Een positief effect op uw humeur, geheugen en mentale gezondheid

• Een verbetering van uw algmene gezondheid en welzijn

Meer info
logo Marthe De Saedeleir Osteopathie

Marthe De Saedeleir Osteopathie ontvangt u graag in haar praktijk te Lebbeke. Maak nu een afspraak of contacteer haar voor meer informatie.

Contacteer mij